sâmbătă, 7 februarie 2009

14 februarie



Deah.Cateva zile si "ziua muult asteptata" .Valentine`s day.Iachh.
Bine .Poate acum o sa ma criticati multi,dar mie mi se pare chiar o mare tampenie aceasta zi.
Credeti ca trebuie sa asteptam 14 februarie pentru ai oferi un cadou din dragoste, persoanei iubite?!
Aceasta chiar este o mare prostiiie.Una Mareee!!![cu M mare:)]Eh. Eu (cel putin eu) ma simt fericita si implinita in singuratatea mea.
Si probabil stiu ca nu sunt singura.Nu sunt,pentru ca probabil niciunul dintre noi nu este.
Prietenii ma sustin si imi sunt aproape. [ multumesc Lina, Ili si Iris:x ]Familia mea este la fel de mandra de mine, chiar daca uneori imi dezamagesc parintii in cel mai urat mod posibil,ei ma iubesc asa cum sunt.
Caci chiar daca as fi un urias ce s-ar vedea de pe cea mai indepartata galaxie, sau o pietricica din apa unui rau involburat si chiar daca m-as ascunde in cele mai indepartate,ascunse si intunecoase locuri,dragostea tot m`ar gasi; Pentru ca pur si simplu dragostea se afla in orice. Si aici nu este vorba ca as crede sau nu in dragostea adevarata sau poate doar in hormonii ce se agita sa traiasca cu altii.
Cum am spus si poate ca ma repet,dragostea nu trebuie demonstrata intr-o zi de 14 februarie sau oricare alta a anului.
Astfel , spun ca ziua de 14 februarie sau Valentine`s day este o porcarie.
Si astfel as vrea sa il omor pe Cupidon>:)
14 februarie este doar o zi SIMPLA!!![licuriiici*]

2 comentarii:

  1. Da. Sunt de acord cu tine. Valentine's day este o prostie.Putem sa aratam persoanelor din jurul nostru ca ii iubim, familiei, prietenilor, cunoscutilor, persoanei iubite etc. in oricare alta zi.Nu trebuie sa fie o anumite zi pentru asta.In plus, o singura zi pe an(14 febroarie)pentru a arata celor din jur ca ii iubesti, este foarte putin:).

    RăspundețiȘtergere