duminică, 1 martie 2009

bloguri= o banalitate?

Hmm.Da am inceput cu acest blog fara ca macar sa ma gandesc de ce l-am facut..Ei binee.Admir foarte mult Blogurile[blogurile cu B mare pentru cele care merita] bine organizate si care ma atrag cu povesti din viata de zi cu zi, banale sau poate chiar foarte complicate si atent gandite.Acum oricine are un blog. Si unii mai mult ca altii ca sa se faca cunoscuti[vedete,artisti] sau chiar pentru ca sa invete din ceea ce scriu anumite persoane anonime.Chiar daca pana sa ma hotarasc sa am si eu propriul meu blog, am citit aceste site`uri ce cuprind sentimentele stapanilor, iar acum ca am si eu o astfel de specie de jurnal recunosc ca inca mai citesc anumite postari ale fiintelor pamantesti si ma regasesc in ele.Complicat..Destul de complicat.Si asta imi da de gandit.Cand postez si eu sentimentele si gandurile mele mai mult sau mai putin imaginate?Pai si asta ar fi greu de spus..in momentele in care mintea mea explodeaza de idei..,cand ma simt pustiita sau pur si simplu cand plictiseala isi face simtita prezenta.Hmm.stiu ca nu sunt reusite dar chiar si asa sunt mandra de ceea ce mintea mea poate realiza in momentele de nebunie pe care uneori le astept mai mult ca oricand.Si ma gandeam..La sfarsit..Blogul este o anumita " moda" care a explodat in ultimii 2 ani mai mult ca oricand.Chiar si cateii si pisicile noastre au bloguri.Uff.cu ocazia asta o sa ma gandesc daca sa ii fac un blog broscutei mele testoase,Zippy.[licuriiici*]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu